今日d心情ok啦~
同呀ma 姊姊出街
去到2:00""
累死人啦~
今日佢有on MSN=_="
打電話俾佢又唔聽@+@
佢去死啦.........
明日去青島<<<<<<<<係地方尼架!!
去5日,星期日先好打電話俾我
唔打啦
88