今日超級k@_@
同呀欣去左佢屋留下>.<
佢同我講[係冇]
但係我唔信!
煩左佢一d時間=_="
算啦~(我冇問啦,就去左巿中心shopping)
有一件事就係.........呀欣仆街
好好笑!!係我x''
今日真係開心!!