嘩....今日係中秋啦.....8點幾同班同學出街玩.....話上山玩....頂=-="""跟住米陪佢上囉...累到牙媽都唔認得牙=-=..上到去..風景好令...成日粉嶺都見到..上到好...勁多人.....有人玩煲蠟=-=....煲到勁大火...我同d fd就落留山玩啦....頂...上完山頂無耐又要落山...頂唔順佢地牙\口/...之後班fd就玩蠟蠋王...係咁吹蠟蠋..我就冇玩...係到睇風景.....就後就約左成2年冇見既朋友落黎玩..之後就玩下行下...1點9..我就番屋企啦...因為真係好眼訓....死啦...咁眼訓點通頂/口\....
|