星期日同牙妹,wing,聖,Billy去書展
呢年書展真係等到我o撚哂咀=]]
都5知你D女仔咩人尼.....買書快小小 la
由Hall 1睇到Hall2再翻 Hall1=,=
有咩書好心即黑買 la......第2次去Hall1先又睇又買
買完仲去甘紫經廣場~_~托咩
害聖同我等咁耐
之後D野5 講 la-.-
我買左森美嘅詩集<<陰晴筆定>>〥
呢排反RFO~_~
聖哥你咁勁,5好再P la....咁你會7到乜野咁@~@||