考左5日
炒得都ok行
哎.....
苦路
有句無聊野分享下
落大雨~聽過雲雨〥
無聊呢,think左ok耐
總算有個版主做下.....=.=
有咩新歌好聽牙
俾D黎
張敬軒 櫻花樹下.....好聽到
歌詞:
http://cl-crazylove.marlito.com/viewthread.php?tid=149&extra=page%3D1