又比人嘈 唔up下 blog..................火頁
今日訓到3.3 wa ....................咁囉
今日係愚人節 我賭輸左 又比人愚左一下 學精左
跟
住
就
係
我改頭換面左個blog yeah 許飛耶
飛飛a hahaaaa
完 8
p.s 估到璐璐公主要打咩
妖!
無鞋挽屐走
叫我up blog ?!
我真係唔知up 咩 點up aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
火頁..........................................@_@
前2日 我以為自己就o黎死啦 我真係唔想咁樣死a 好驚aaaaaaa 死亡離我好近 好近 我仲係咁 我沒救藥餘地了
口矣
 ......(閱讀全文)