今日考完數學........(估到唔會合格o架啦都)
我今日a 冇帶尋晚去溫數ge時候ge文具..............嚇餐矒ge!!!!(好彩有好心人士借比我 多謝 阿璐 多謝 黃頭 多謝 拿拿 & 多謝嘉敏)
做做下卷 婆婆開咪嘈生晒 叫人睇清先好交卷
由此令我頓時甦醒 領悟到 早交卷比人睇生晒d答案o岩唔o岩
仲要比在場ge每一位唔懂事ge老師分享 學阿璐話齋 佢地識咩!
隔離又嘈又剩 好心a 最嘈o個個咪叫人靜d 開生晒咪咁
閂窗又好似冇閂過咁.....搞到我"唧""唧""唧"
交卷o個陣 個死龜公又噓人 都唔知佢係咪嘴抽筋!!
Bella交卷o個陣又嚴重脫窗 好笑好笑
今日 我眼訓到o係巴士上嗑眼訓 由上車之後ge 2分鐘開始瞌 (一定有人見到我瞌 不過唔知係邊個)
差d過站........整個人就很睏的說
返到家 倒頭便睡了
我訓訓下 阿ba放工返o黎
佢一返到o黎就走入o黎話我 唔舒服a你?
我就話"唔係a 唔好嘈住我訓覺a!!!"
之後一睡就8點多 就吃飯了
吃完佢又問
你咳又唔睇醫生 病做咩唔睇醫生 (仲有一句野~but 唔記得左係咩)
我心諗 咩事a你 我都冇唔舒服 又冇咳過一聲 你邊度見我病a 我淨係好眼訓乍wo 0.0
丫
|