*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`

 倫落 折墮得身心 都抖震|||*,

                                                    

write member forum login logout

 

好似開始唔想翻學??    !  想離開

2006 年 6 月 16 日  星期五 晴天

有一種自己都覺得講唔出ge感覺..   就好似係想離開hk

我想去台灣   我真係好想去   唔想留係hk到讀書    覺得好辛苦

又覺得自己唔會唔捨得1c     唔會唔捨得基督書院    好似已經冇野值得我留戀  冇任何一樣野(一切都完了)

今日朝早翻學約左麗虹      等左佢幾個字...分別見到韻彤  wing  伍詩雅  呀萍  伍俊康

嘻   見到佢地真係有一種講開心ge感覺    起碼佢地唔會離棄我  唔會令我覺得好孤單

但係呢種感覺好快就要消失    估唔到    翻到學校  個種令人感到孤單ge感覺真係出翻曬黎

好掛住一班小學同學    佢地對人較真掛    唔知仲有冇機會可以見翻我地40個人呢

蠻期待的   究竟自己係到想咩呢   自己都感到好亂  點好...

邊個可以教我點應該點做...

 

             by   yan    失落的感覺再度出現

               我好似明你當時的感覺  

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | ... | 218 | »

暱稱: Millie* ×﹋☉Milly
性別: 女
國家: 香港
 
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930