








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
好似開始唔想翻學?? ! 想離開 |
| 2006 年 6 月 16 日 星期五 | ![]() |
有一種自己都覺得講唔出ge感覺.. 就好似係想離開hk 我想去台灣 我真係好想去 唔想留係hk到讀書 覺得好辛苦 又覺得自己唔會唔捨得1c 唔會唔捨得基督書院 好似已經冇野值得我留戀 冇任何一樣野(一切都完了) 今日朝早翻學約左麗虹 等左佢幾個字...分別見到韻彤 wing 伍詩雅 呀萍 伍俊康 嘻 見到佢地真係有一種講開心ge感覺 起碼佢地唔會離棄我 唔會令我覺得好孤單 但係呢種感覺好快就要消失 估唔到 翻到學校 個種令人感到孤單ge感覺真係出翻曬黎 好掛住一班小學同學 佢地對人較真掛 唔知仲有冇機會可以見翻我地40個人呢 蠻期待的 究竟自己係到想咩呢 自己都感到好亂 點好... 邊個可以教我點應該點做...
by yan 失落的感覺再度出現 我好似明你當時的感覺 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | ... | 218 | » |