救命,,
勁耐冇寫過日記啦
超碼有十幾日啦T_T
近排勁忙
升F.1之嘛
就咁多野做T^T
唉
D功課我超想燒哂佢
跟著食哂佢xD"
星期五竟然見返D舊同學喎
勁勁勁開心
尤其是最可可可可愛的嘉儀
加上最漂漂漂漂亮的芳芳哩
今日又起到玩公園啦=="
唉...