|
|
|
☺2011 年 1 月 10 日 星期一☺ |
|
2011-01-10  |
|
♥V0nGwAichin♥
CM~
|
| 發表時間:2011-01-10 11:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
☺2011 年 1 月 3 日 星期一☺ |
|
感謝還有你~♥  |
|
倒數戈晚同子峰&肥妹&♥ah穎去左坦洲挽~"
開場戈陣都幾悶下-v-'
挽挽下仲話咩查房又山哂歌咁-v-
1度悶場~~~~~~~~12點左右先正常番dddddd :(''
之後發生左d野t3t~~~"
不過算喇~~清者自清maaaaaaaa'..
之後同佢地搭番車去左阿發到租房教教~"
之後♥ah穎&肥妹去左ah lok屋企訓~"
SO我就同子峰&他女朋友系間房到~"
訓左1陣我就自己番澳門LU~~"
番到澳門戈陣都系覺得澳門實在太好了><
早知系澳門過啦=v='...今年倒數超無奈囉講真=v='
好啦~都系時候CM啦你地XDDDDDDDDD"
PS:唔通我真系適合單身比較多嗎?還是我本來就給不到安全感對方~',,,
|
| 發表時間:2011-01-03 12:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 139 | »
|