|
|
|
☺2010 年 12 月 31 日 星期五☺ |
|
2010-12-31  |
|
挽埋今晚好啦:)'
之後就要努力工作了~"
今晚同ah阮佢地去坦洲戈邊挽~"
唔知肥婆佢地去5去呢~"
因為每次同佢地上都好搞笑xDDDDDDD"
其實我都想留系澳門GA...:(''
但系今次有兄弟生日所以推唔到T3T~"
希望今晚會好挽啦~~~~~~~"
CM<3
PS:我去到大陸都會SD SMS比你嫁T3T'~~~
|
| 發表時間:2010-12-31 03:56 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
☺2010 年 12 月 26 日 星期日☺ |
|
2010-12-26  |
|
前晚去左station飲酒~'
我去到sin坐左陣PEGGY&佢2個朋友都黎左~"
挽左陣,,,,之後阿新佢地都黎埋~"
挽到尾場戈陣同大叔去左華都挽...''
之後發生左D事=v=勁ON9囉某人~"
咩事我都唔想講了~~~~"
之後訓左1日',,,,
1陣同BABIES去大陸行下~"
今晚去2LING生日PARTY~~"
希望會幾好挽NAAAAAAAAAAA"
CM~
|
| 發表時間:2010-12-26 02:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 139 | »
|