今日落雪呀~*v*好耐冇睇過落雪,之後出左去堆雪=v=不過凍死~
我拉左淳淳出去玩~佢話要堆雪人~咁就堆啦~堆好左,佢又唔知發咩癲~一野打落去@@"
之後我同佢玩~佢成日打我@@"我地又打交喇 /~\佢次次斬打唔過我~又要打我~哈哈哈~
跟住表姐又出左黎~佢抱住b女出~行到過黎,b女就............="=蚊我頭髮><
痛鬼死~T^T表姐話佢係傻b= v =哈哈哈~的確係傻b呀佢~遲d整佢地d相仔出黎先~得2死呀>3<
後尾又堆多個雪人~唔俾淳淳搞搞震\ " /一行近就抱佢走~^^"係玩都等我影埋先打落去啦~邊可以咁曳架~="=
之後番入屋前,淳淳係都要打落去="=
食飯~有鮑魚,蟹呀~蝦呀~海鮮餐@@"
食到我死咁制@@"淳淳唔識食蟹~笑鬼死我~次次都要人幫佢搣"喝"我幫佢搣~次次都要佢同我做一件事~=v="就係.....自己問我啦@v@
笑鬼死~之後我又唔係全部俾晒佢食~佢又成日講野講到走音@w@
...........唔打喇~
|