哈哈哈~走堂呀家下~好曳呀
今日唔打情屎~=.="遲下先~好多野做
忙屎呀~又勁多pro做>"<晚晚通頂=v=
今日有愛心湯飲呀
係前前老婆子架~今日好凍呀,佢搶左我件褸著
凍c我呀真係~>"<
d湯甜鬼死我呀真係=="之後同佢黎左電腦室反~佢晌隔離=.=仲要叫我開msn=.="咁近都要開
"
傻左~跟住俾姍見倒我地坐得埋,又話我地...=.=|||又話我地一齊喇~傻既~我要既係豬豬呀~>v<

後尾班咸虫黎埋=.=|||阻我好事
打死佢地~俾我一腳兜左佢地出去=v=
阻住晒\./"
um..=.="依家又多左女仔入黎~我塊面紅晒=v="尋晚晌次所度講電話=v=
我:豬豬~
豬豬:傻佬點呀?
我:豬豬有冇肥度=.="
豬豬:冇野講就算~
我:有呀~
豬豬:咁講啦,我要做功課呀
我:......咁算啦~
豬豬:妖~講啦~衰佬
我:um...um..um...
豬豬:um完未呀
我:未...
嘟嘟嘟嘟嘟...收左線=.=|||
到左12.3佢打黎...
豬豬:衰佬,聽日出黎呀,我有野俾你呀~
我:係咩野呀?
豬豬:聽日咪知~
我:咁神秘架咩~?
豬豬:咁要唔要呀?
我:要~咩都要呀~豬豬送咩我都要~>3<
豬豬:唔~咁聽日黎接我放學啦~我有野同你講
我:哦哦~幾點呀
豬豬:咁快唔記得
我:
記得...
豬豬:唔,咁聽日黎到打俾我~
我:哦哦~
豬豬:依家凍左呀,著多件3呀,病左我唔會理你呀
我:我病緊喇/.\
豬豬:抵死~我訓喇~
我:哦哦~豬豬聽日見喇~啜
收左線=.=
之後訓覺~又隔左陣~姍打黎問我做晒d野未=v=
我話未~訓覺~收線~用左13秒@@"
唔打喇~
番去上堂~=v=
|