今日番sch 好多人問我係5係fung拍拖..!!我話唔係.../\/\之後上到班堂曾俊傑又問.我又話唔係..之後上mus 悶到死..上cl好好玩牙.好鍾意牙...之後history好留心咁玩...之後小息比化學書fung..之後落地下...中英.訓覺...math test 6分3../\/\..之後lunch..問fung攞番化學書...之後落去...sowan 同黃佩勁問我野..之後我答左係牙.../\/\之後sowan同黃佩過左tuck shop個邊同fung講我比波打到...話我想飲野...><...之後FUNG BUY左比我飲..THANK..!!之後黃佩問我啦.我梗係好直咁答番佢啦./\/\之後上番401...上化學...悶牙..之後我同佩...KAI YI LOW MAN 小方方 SOWAN 去大中...係 SCH 出邊見到FUNG係CAR PARK...個到.../\/\ 之後去BUY 貼mon個d野/\/\... 番home..同fung傾icq啦..自己整野食/\/\
mizz you
|