今日番到sch..食左個早餐...飽飽../\/\之後上堂...music.地埋...math地理個miss好bad牙...math test 16/20 /\/\之後上chin2..悶到死....eng幾好玩牙..我鍾意呀../\/\lunch青vong 澄澄..佢地打波..打拂下波..見到你打波..停左..lee埋左咁望你../\/\望左2次../\/\之後打番波啦...明知等不到亦等....之後上彭彭堂..我同哥同傑少食糖.../\/\..之後換3打波...打到5點到落雨..fuck...冇得打啦=.=之後上e阮探杜雪...佢係<<格>>離病房探佢5到牙...=.=miss you..之後去左大廣buy sweet聽日食..之後上左大元..悶左一陣...做左一陣功課...11點幾先番..悶...
我細細個食生日cake個陣影嫁..=.=樣樣
妹豬瑩..thank you 牙...艾死你牙
|