今日11點幾先起身...之後yi打左比我啦../\/\..同mama出去大埔墟牙...之後去見面店啦...悶到...之後我同kai yi 上6樓搵牙偉同牙銘..見到+c同紅long..比佢地用水整到濕哂..pk...之後我同牙0偉陪ki番home...同牙偉行番去廣褔..by71s回家