今日牙he佢地比賽..我同kai yi去左睇牙...見到有一隊有個男仔好得意嫁...12號呀..叫lam lam...NIGHT WALKER(1)隊wins左牙...行番去富sin..之後落雨...我同kai yi 濕哂...><...