今日我地上堂食我琴日buy個$12ge挾糖..哈哈...之後小息打波...澄澄冇番牙..好悶牙..=.=..之後上中.英*2悶到爆牙fuck......之後lunch我地celing tung low man 嘉嘉佢地一齊食飯牙...lunch打波....star成日ad去我到...之後比牙成bad到...=.=算啦..冇野牙...之後上生物..同<<蘇家豪>>係到玩...哈哈..maymay係佢條女...嘻...maymay燒死左...之後我地番401就放學啦..開心的.入到田徑...同vicky佢地一齊跑...正牙...之後又打波啦...玩啦...我打打下...就望住你打波../\/\得意...
好撚憎d人話咩搶走邊個邊個..on9好撚憎你呀....死8婆....
|