今日莊泥左我個邊同我搭車牙...開心的...我buy左支野比佢飲牙..spike..佢飲到肚痛牙...><sor..之後第1 2堂係math *2..好容易牙..我同soching勁快做完..哈哈..2個都有補習嫁牙..之後art*2..哈哈..我個個作品90分牙..之前個份都係90分牙...哈哈..開心牙...之後我地以為唔洗上eng啦..但係miss wong 番左泥牙..><唉..我都唔知佢講d咩牙...之後又係到中文啦..我好鍾鍾鍾意上牙...德茵對我地好好牙...lunch牙..我同牙宜佢地保測牙...好容牙都..scj啦...馬sir一樣好q空牙佢個樣...哈哈..我地果組個傘8秒牙...哈哈..開心的..黃佩佢整嫁好似...
放學啦..我去補習啦..哈哈...去街市buy媽咪面牙...之後比我見到buy手繩個d繩..我buy左啦..之後去補習...果個男仔又係到啦..哈..有人陪我... 隻cat lhate....之後行番上去靈風...之後同肥豬個老公打波牙...哈哈...
唔開心牙..今日..><unhappy!!!
|