我同你咁就過左8個月啦...唔知係開5開心..
哥..從此以沒有這些鍚我的牙哥...
ming be me good brother!!!!
每當唔開心我唔知可以做d咩 介手只成為了我一唔開心立刻做ge習慣
每一條深深的介痕代表我既唔開心
深深的介痕 我相信一些會永遠留在我的手上 但我唔想給人知
介痕!!我以有一小條深深的痕..我也想把介痕加多加深??
我害怕比人發現…由其係你..每次比李問我點解介手..我也想不到點回答你的!!因為李我都介過好多..我未能夠答應李我以後不會再介手…我怕我答應了李..我會反口…sor
永遠記得一句話{唔好理人點講….最緊係自己做好自己的事}
你以後以經不再是我的牙哥..十分不習慣
|