| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 5 月 20 日 星期五  |
| 自我介紹*"+.. |
分類: 未分類 |
|
現在係邊:屋企--*
出生日期:19-9-1991--*
你的全名:黃綺君--*
在網路上的花名:chongkwan--*
綽號:chongkwan--*
身高:162 cm 到啦 --*
出生地:hongkong--*
目前居住地:taipo--*
你在哪裡讀書:lsc--*
你最後吃的一樣東西是什麼:orange--*
現在天氣如何:勁熱--*
最難忘的生日:13歲生日同老公一齊過生日(個陣未一齊嫁...) --*
兄弟姊妹跟他們的年紀:1個家姐*今年16歲--*
頭髮顏色:黑--*
有幾個耳洞:3個--*
你喜歡你目前的生活嗎:鍾意
喝過酒嗎:有--*
食過煙嗎:有牙--*
同過幾個人拍拖:5個--*
會因為害羞而不敢跟人告白嗎:會嫁--*
最喜歡的顏色:天藍色+紫色--*
最喜歡的甜品:雪糕--*
最喜歡的數字:3217 9197 10--*
最懷念的日子:9月25日(一齊日子)--*
喜歡春夏秋冬哪一季節:夏天--*
喜歡的冰淇淋種類:士多啤梨--*
心情差時會做什麼:大喊*介手.--*
你覺得自己十年後會在哪裡:hongkong
無聊的時候你大多做些什麼:傾電話..玩電腦..出街..打波--*
你而家有拍拖嗎:有牙..chong--*
如果有人誤會你,又不聽你的解釋:吾彩佢--*
通常幾點上床睡覺:11點--*
曾經愛一個人愛很深,深到讓你落淚?:有牙..仲比佢見到牙--*
喜歡的地方:同我鐘意既人1齊去既地方--*
最懷念的假期:中秋節* (同老公一齊之後牙..)--*
喜歡的電視劇集:浪漫滿屋--*
他是哪裹的人?:hongkong--*
對上一次喊係幾時?:1幾月之前--*
你最信任的人?:黃佩…sowan…肥豬…star.. --*
如果你聽日要死﹐你會最想做乜? :成晚欖住佢--*
到呢一刻為止,邊個係影響你最大既人?chong
你最鍾意o既人鍾唔鍾意你???:鍾意牙--*
你著幾號鞋?:39--*
完成本文的時間:9: 39p.m*
|
« | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | ... | 303 | »
|