今日我8點30起身..打比老公..之後同老公講我5去打波啦..邊個問我係邊叫佢答5知...haha..之後同kai yi 傾電電...yes..我地今日係6樓整件33牙...哈哈..可以見到老公啦..哈哈.我1點9泥到..之後kai yi 係k17 bus stop到等我牙...之後我上表姐到拎野..行到馬路見到我表妹..之後佢叫我幫佢拎m記d野食..好..幫你啦..之後我好行去m記等so ching 同 low man..哈哈..soching 2點3先泥到..><等左好耐牙我地...之後一齊去buy野...跟住上左6樓...諗住可以見到老公啦..之後1個人都冇牙><...我地之後去左後座 sit..開工啦...過左一陣蔡蔡過左泥牙...l love he..件33 ..勁令...哈哈...之後我地一齊整件33..我地整整下..3條仆街上左泥..好撚憎佢囉...我都冇拎過老公嫁車.佢拎人嫁車..仆街啦.yyy拎拎拎..闔家拎...你又唔係佢條女..我先係牙..死8婆s.我都可以講你鍾意番左嫁...我都冇講過牙..因為我信你牙..死8婆..你知5知牙..尻屎...唔撚尻講佢地d死8婆牙...之後我地整到6點..我地走啦..唔捨得老公tim...算啦..跟住我打左比mama..mama話去文魚中心睇野...ok好牙...睇完之後打比老公...原來李打過去我home嫁...哈哈...艾死李牙...去左豆漿大王到食...哈哈....到個哥哥..長頭髮嫁..我叫佢做勁型牙..哈哈..佢真係好型嫁...又大隻...哈哈..我覺得有人會呷酷...唔講佢啦..之後食克我打比老公叫佢5好等啦...我行番home牙..佢話等牙..哈哈..開心的..行行下我見到個女仔喊牙..慘慘..跟住我mama話{解係街5喊得牙..上次我見到17樓個e 個女係街同佢條仔嗌交...都係咁啦..不過我最5鍾意..}之後我地講講下講到我地識個d個令女...我地一志認為係17樓個夎姐姐嫁..男仔呢係20樓中間第1間個個...哈哈...之後我地講埋我地d表哥表姐表妹佢地...好掛住...最錫我既堂哥-亮哥哥同峰哥哥牙...5知佢地點呢... 仲有我結左婚生左bb既堂家姐-麗 姐姐...我都好掛住嫁...
多謝大家咁有心機睇我理篇日記牙..
|