lunch我冇食到d咩牙
放左學打班際排球
第一場我地對2a 輸左
之後我地同2d爭季軍
有球牙lee ho yin 同打左一傳..之後肥豬...之後個球fly左去我到...我咪用上手best 波囉...過左..yeah人生第一球best 波過左...勁開心wo...佢地都冇諗過我beat到過去牙..
第一局比2d贏左,第二局我地贏左 之後第三局我地贏左,,
very happy miss wong 一人一支水
之後咪係m記等老公...6點2,3等到7點...都等唔到老公牙...自己一個搭車車番屋企
|