好無奈牙今日...我P.E個陣個左I.T 大使牙...由1樓 走落地下..由地下走番上1樓 ...仲頂X 2 次牙... 今日跑20個圈.....20下豆袋.....之後打籃球wo...勁攰wo.....不過同佢一齊...放學...點攰但唔緊要啦... 哈哈哈哈