今日我地間學校放早呀....放1點呀...我同杜雪..李『海』欣...beauty 去左椰林食野...次次去椰林都係食lee個 乾 抄 海 鮮 烏 冬 ....... 乾 抄 海 鮮 烏 冬爆好食呀 ....跟住我地行行下buy左一條melody 既毛巾...MINNIE既銀包...影左相相啦...{不過唔多靚囉}...之後去左富善打波...走泥走去...出唒汗呀...
今日李『海』欣同beauty同我講左好多野呀...杜雪鍾意個個係莊wo...同佢d fds講就話鍾2佢...同我地講就話唔係...究竟你鍾意邊個呀...2面人
beauty 有冇攪錯呀..話明影個d相...唔可以比人睇....你就比人睇哂....
我是否太過敏感??
|