放假lu....
好慘呀,好多習要補-33-''
大陸都無得番/_\'
死人馬紋錶-,- !
不過講到底,今個暑假話晒會考前最後一個暑假,'
無理由乜都5做就過左佢加....
都5知出姩呢個時候係咩心情(考完會考)=.=
升到那那聲升啦..升5到=..= '' . 自殺好過(.....)
自己計過D分,爭4分先係升到既分數.....
點都好啦......有付出先有收穫
希望趁呢個暑假,,都嘗試下創造奇蹟啦/\/\'
- 陣痛崩潰試過 重生試過 原地繼續踏步 若進度不多好 我都照樣惡補 請你給我半點空間 就當體恤我別迫進末路窮途 縱有遺憾事別要說 怕太難傾訴