1點同阿媽出左街..
係屋企真係悶餐飽-_-!
著新鞋出街 行到隻腳好痛..無辦法,要令5要命-.-
今日落左2.3場雨,一時好天一時落大雨,-3-
5係點講呢''6月的天,小孩的臉,說變就變...''
大自然D野 有時就係咁神奇.[].!!
去到阿婆度食左碗撈面,勁無奈,話左5要蒜頭,點知自己落調味料個陣落錯左..搞到D蒜頭味係個口,,,臭臭臭= =!!
飲左杯耶香珍珠奶茶都無鬼用./\.
最後頂5順 食左個藍莓雪糕先勉強抵到.__,v
出左水邊村之後...收到個電話,老友星打電話黎話5去踩冰,我話咁同我行街 (開心到死>VV<)
5洗講啦 老地方見 .. (你是我一生的死黨喔>3<)!
星話可能以後都5會去踩冰啦..係九龍咁遠,次次都係丫狗帶路,但佢就黎出國/[]\ 5舍得...
點解咁多人都要離開架?_? 5鐘意離別的滋味><
丫狗你多保重哇/__\
5好忘記我地呢班陪左你咁耐時間的朋友,,突然之間好想唱{懷疑下次再見已70歲}呢句歌詞,
真係5知下次見番會係幾時...
不過都希望你記住我地,曾經經歷過既咁多野都要記得..當然 除左D傷心事情啦/\3/\....
近排多左好多變態佬..特別成日望住你個D,大家出街要小心啦;;