今日天氣特別好.當我係學校行個陣時 心情好輕快好像整個人也放鬆晒
今日呀~~冇物點.不過同d女同學傾多左 比平時 跟住都冇咩特別
平淡的一天就這樣過了
我仲念緊唔知下次幾時仲有班活呢 我想去多次.上次燒烤好好玩 不過老師係到唔比我落水 好掃興 下次可以我唔想老師去