今日 早上 去左水溏行一陣
不過遲左去 好晒 班友唔想行 行左一陣就走啦
之後係屋企睇電視
下午個陣 出左去 首先去左新濠天地 打算睇天慕
點知要等到7:30分先可以入場 於是我地就 去其他地方行下
先去黑沙
之後 去左威尼斯 入到去 原來入面有個天 室內有天(假天) 哇~超真 好靚!
之後係個到行左大約個幾鐘
去返新濠天地 仲味夠鐘呀
於是係個到座一陣
飲左兩唨CAPPUCCINO
7:30啦~入到入邊 好正呀!~
衰然只是影像 但d龍好似真的一樣
好似係個個世界入彑!
好刺激!
之後好快 就睇完
好唔舍得呀!
但係都要走啦
之後去食飯 飲左少少酒
幾好飲呀!
之後 就返屋企!
|