我又返黎啦~ 今日冇野好講 冇去練習 又放呀sir飛機sor啦聽朝先補反啦~~
係學校 今日真係好悶呀~ 上體育堂好on nine nine
同呀邱sir捉棋黎 大家半斤八兩 又未分升負
美術堂冇野做 自修堂係到睇你地捉棋(因為冇野做)