今日上堂 英文睇碟 好野 唔講其他堂 直接講語文堂啦~正到雲呀 訓教訓到發夢~
不過一陣之後 比你地叫醒左 人地訓到好地地做咩叫我喎~算啦~醒左唔夠五分鐘就放學啦~哈哈
下午 上堂閱讀:肥仔 不過冇訓 早知係咁語文唔訓閱讀先訓啦~
上自修堂 我唔想再玩象棋 打算同Alex玩飛行棋 - -冇色仔 你要我玩 I ?
放學想練習 但係特然話去食buffet 搞到我冇得練~ 好趕禁返到屋企 換左件衫 就出門口啦
去到新葡京 原本唔想去食 之後 係個到d超好食~ 好正 ~0~好飽
食完返屋企 個肚將到唔知似咩 食得hi得滯 搞到肚痛 ~
之後就返屋企啦
記得留cm~
|