早上
冇聊 冇端端話升期 -_-
之後上周會 條友係清山出黎ge???
之後音樂 上堂係同人傾計 先係同卓銓兄 結果個死染偉捉左卓銓兄出去座d ON9 位 不過冇捉到我...
之後 卓銓兄走左 就另轉後面同蔡爺傾信長 落堂個時 傾計ge人都要出去唱歌 死染偉叫我出去-_-
我一起身行左幾走 聽到波波都要出去-0- 即時O曬嘴...佢都要出 唔係呀!點之 原來佢叫錯行唔係波波 宜係佢後面個個
之後 我宜為我都係叫錯 因為我同波波都係同一行 所以我坐返底左 但係蔡爺就逃唔過一劫 -0- 可能比我汁左一次鳮 
上到課室上左英文 到語文其間個斷小息-_-又搞埋曬d打架真人show 有d冇聊兩條友都.....-_-望到佢地好無奈 癈事出去勸架...唔同d小動物講野
之後就平平冇奇咁上埋其他堂...去到最後一堂英會個時 又比我聽到一d野 聽左之後有d O嘴 唔知比咩反應好 不過有樣野我咁肯定 就係佢地都吹下水 最後一定係當咩事都冇發生過
放學之後 好迅速禁做曬功課去練習 癈事留堂
去到得我一個男仔係c組 結果搞到我又係同A,B組虲-_-
練到x點 走人 返到又比屋企人省...
|