早上 好乖咁去左練田練
去到之後 先知道今日係自組虲習 可以唔去(有少少比人當傻仔的感覺)-_-
不過練得唔知點解好開心
練完之後 格離組個個呀sir請我地飲野 ^_^
練完 食早餐 食完 癈事上去上早讀 係下面等到上體育堂
上堂 又係做on9操 我練完習 可以去休息 緊係唔做啦~~
之後有一堂落堂我要做返d野 冇時間做其他野
之後ge落堂先正~~傾傾下計 卓銓兄行過黎 之後咁樣咁樣...柒頭係個口到噴水去佢個身到 噴到濕曬
笑爆肚 之後卓銓兄都係禁樣係咁禁住柒個頭 個時佢地個樣 我唔知點講好 兩條友好似......
之後 我都忍唔住鮏住個樽一野邦落柒頭個頭到 之後....玩到好on9 成渣友玩到癲曬
上班務個時 由癲變到......好多個到 左 -3- ......
|