今日返到去 唔知咩班 去左初一丙到望左眼 唔多似
之後 撞到之前教英文個個老師鄭miss 之後問佢 問完就入左去初二丙啦
入到去都八九一離十嫁啦~ 升留個d不過有少部分估唔到留班
總共5個 包括留同埋走 5個新的
之後講d野 到放學前個時(少少時間) miss叫我地 自己分定組(比我地自選) 之後蔡YA 話我佢 波波,基佬一組 於是就同左佢一組 唔知miss批唔批呢!
之後 放左學走人啦~
今日淨係係屋企上網 睇野... 冇咩啦~
大佬們走前cm呀!