唉 幾日味打過日記啦 今日要打番~
今日番學終於唔洗咁趕啦~因為2鐵合併 住西鐵平左好多
唉~好悶呀~你地有咩節目介紹下呀~
我鍾意左一個佢唔會鍾意我既人
點算好~
好難忘記她
有冇一個傾得心事 口又密既人同我傾計呀 我好亂呀個心