今日
好開心呀
1:係lunch個陣
同白哥哥有幾次眼神交流
我又無縮到喎
====================
今日
第二件開心事:
放左學之後
係學校整好個play
由我排位
好得呀
+++++++++++++++++++++++++
今日
無上1堂lab
無上2堂pe
pe番左覺
**************
見到
每人兩次
&&&&&&&&&&&&
突然無mood
唔打
###################
我在此聲明
我無識過一個人係3D班
叫謝文峰ge人
由家宜開始
我同佢無任何關係
|