今日
搭車
呀Gwen錦早打比我
就係話遲d番
不過今次遲得好勁
lunch之後先番
***************************
中文:好笑...北京人真係好open
HIST+CHIS=悶
MATH用左20分鐘妮罵人
LUNCH:食左個麵...要好快食
CHOIR:無..個首小雨中的回憶好似聽過
GEOG:得得地LA
ENG:訓左覺
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
見到
3C:2次
2D:1次
白哥哥今次成隻手傷哂
希望快D好番
可以睇佢打番籃球LA
搭車個個男仔無坐我隔離
因為有人坐左
所以佢就坐後面
好悶呀
唔打LA
|