見到
3C:2次
2D:1次
MUS:好玩
MATH:訓左一堂半
SCJ:又係到罵人
ENG:幾好...但係唔知點解去到放人個陣係到罵
LUNCH:得5分鐘食野...飲盒飲野算LA
午讀去左比賽
攞到第二
VA:呀SIR無番
共創:悶..訓左覺
MC今日問我:點解又開始沮喪番
我的原因有幾個
1.唔知考唔考到D成績
2.D朋友仔開始又唔理我
3.我老豆成日係到煩
4.上堂D呀SIR同MISS成日係到罵,罵到無哂MOOD
5.覺得自己成日攪冷gag
6.唔知會唔會留班
7.想轉學...又唔知轉邊間好
8.我前後左右的人成日係到煩住哂
9.識唔到白哥哥
|