今日
去左皇府山
見到林峰同唐詩詠
原來佢地都唔迷好高炸
只係高我半個頭
林峰養個隻應該係雪橇狗
唐詩詠應該係養貓
林峰係經過上水宣道小學走
但係唐詩詠就唔知
D日都唔係好凍傘
連明星都要大惱
Kai子