今日
無咩野呀
上堂都過得好快
返到屋企做哂D功課
睇<高朋滿座>同<賭場風雲>...都幾好睇呀
唔知點解我好鬼鐘意抽鐘頭睇電視同做功課
例如:4:00-5:00睇電視,5:00-8:00做功課 8:00-8:30睇電視,8:30-9:30做功課 9:30-10:30睇電視,10:30-...做其他野
日日禁ge生活都幾好玩嫁
宜家做哂功課
都開始溫書喇
暫時我宜家溫左地理
其他個D仲味溫呀
實左太慢喇
死人姓何ge
正一賤人來嫁
激嬲我
死無全屍
死亡方法4:
斬手