今日
又要早會,仲好多獎班
仲以為音樂唱歌考試30分攞到27分好開心
但我發現我係好黑人憎
黑人憎1-放學被人用足球打中
2-朋友係blog到話憎我
3-何雨腸又唔同我講野
4-叫Phoebe都無應我
5-Kathy,Phoebe,Katie,Sonia早會前根本唔想見到我
6-陳彩華,莫浩宜同李倩嵐又講我出來
7-準備去人地屋企又唔歡迎我
8-小學同學又唔睬我
9-F.2的朋友都唔埋我
10-BB又唔聽我講的野
11-男女班長就唔想應我講D野
12-中學的JOYCE根本無興趣同我講野
13-全部男仔就想我死
14-全部女仔就唔想同我玩
15-全部老師就唔想有我D個學生
16-校長就想趕我出D間學校
17-校工同小食部D人都唔想我係D間學校
18-特首都唔想有我D個香港人
19-呀媽為左部電腦,打左我
20-老豆話要打到我見血
21-呀妹又當我唔存在整我D野
22-堂呀哥又利用我溝女
23-表哥又借我過橋溝女
24-表弟又打我
25-寵物都唔埋我
26-屋苑個石Q都唔想同我講野
根本上,我係一個左住地球轉的人
黑人憎指數達到100%
我死左,我條屍放係"念放"都左住哂
我覺得自己連街邊的老鼠.垃圾,'十'至'陳'都不如
仲以為MC先至係最黑人憎
我真係估唔到我自己至係最黑人憎
我真係唔應該生存係D個世界上
我去死,都無人可憐我
過左我死個幾日
屋企人可能唔會幫我葬左我
就算舉行葬禮
都唔會有同學.有朋友.有親人會來
無人會再記起我D禁渺小,禁黑人憎的人
我係D到衷心向各位同學.朋友.家人致歉
我仲想問點解我禁黑人憎......
點解我侮打D一日的日記的侮一隻字
我的眼淚就變得更多
整個眼眶都睇唔到野
我好想死
|