今日
呀媽返左大陸
得我自己一個留係屋企..超悶呀
想約人地出街
又唔知約邊個好
只好默默地睇電視
過左D一日
10點幾左右
呀媽老豆同細妹返左來
我就睇緊<明日之後>同<一公升眼淚>...我屋企部電視係液晶電視,分開兩個台睇
但係兩週一寫作又味做完
就睇完電視先做
睇完喇
沖涼
訓覺
Zzzzzzzzzzzzzzzzz