今日嘅返學情況:
早會:要早會呀...好慘呀
家政:老師示範車衣..好好玩呀
LIBS:又分組..何雨祥終於匯報到新聞.但整惱左我
ENG:講野食...去死呀.我未食早餐..超肚餓喇..仲引誘我
LUNCH:只是食左一粒糖炸
中文:又背書..好悶
CL:有得設計課堂表..好玩呀
本來係CHIS堂,但社科周,去左禮堂
今日嘅屋企情況:
老豆又返來
呀aunter都係到
MSN叫我嘅人:暫時無人呀
食飯食咩:味知
都市新聞:全校第22名,分數:183..
新聞問題答案:1B,2C,3B,4C
又過一天,又再一天@#$%^&*()_!!
|