今日嘅上學情況
早會:唔使..落雨
英文:又Listening
中文:背書..抽我唔到,作文排野..好煩
PTH:都唔知佢講咩
SCJ:對作業..錯到九彩
LUNCH:只好食左粒糖..自己好似係到減肥,去左圖書館還書兼借書~一代霸主秦始皇
世史:超悶....差D訓左覺
GEOG:去左禮堂投F.2的社科週的票..我投左F.2...思
MATH:左D仆左係到..何雨祥又係到發癲,整到個呀SIR超爆...我地又遲放
放學喇!#%&(_/+
寫作班:何雨祥又想激縷我...狂KO佢,不過最後一堂上$^*)+*+
走人,自己返屋企
今日嘅屋企情況:
死老豆又返來..超煩
呀媽教我做數..超難
MSN叫我嘅人:芊芊,輝仔,BB正
食飯食咩:打B no..幾好味喇
都市新聞:全校第21名,分數:16....
聽日再用D個格式打喇.88
|