今日嘅返學情況:
早會:超累
音樂:唱天空之城同睇"修女也瘋狂"and溫書
MATH:唔使上..超正
SCJ:好悶
ENG:本來我無帶個張NOTES,我舉左手,MC自己睇唔到,又罰我企,好彩企左兩MIN
LUNCH:同賴穎亭一齊食,我食A餐
VA:去電腦室用電腦畫畫..都幾好玩呀
GAP:MC係度白痴地訓話
放學後:我玩個D噴雪劑同貼優秀生..我整F.3同F.6
收功課個振,講左有一個女仔追住D男仔打
原來是我,不過MC無罵我喎..極開心呀
今日嘅屋企情況:
老豆:唔知返唔返
呀媽:無喇喇罵我
aunter:又係到
MSN叫我嘅人:暫時無人呀
食飯食咩:味知,應該有鷄腎,栗子
都市新聞:全校第24名,分數:19..
新聞問題答案:1C,2C,3B,4B
今日好彩..聽日家長日呀,派成績表...唔知點呢
|