今日的返學情況:
CHIN:做左默書同評估
HIST:講拜神
CHIS:講秦始皇
MATH:又做好多工作紙.....好彩識做
LUNCH:好鬼大隻羅米雞
GEOG:講英文........
GEOG-ENG:何雨祥淆底睇我D個日誌,之後又被左佢
ENG-1:好悶..唔知做緊咩
ENG-2:可以同某某人一齊坐..但之後又被MC分開
放學後:
自行搭70K
搭有冷氣巴士
哂左2蚊
返到屋企:
見桌面亂哂
跟住打開跪捅.....亂78糟
錢又被人攞走哂...仲以為被人打劫
不過我肯定係呀妹做嫁,褸得滯,燒佢D暑期功課
去食S呀
新聞都市:1A,2A,3C,4.
#(何雨腸同黎根搭線打比我..死得,佢有我電話)
|