今 日
又唔使早會..正爆
上第一堂英文MC又叫我SET機
之後中文MY要我短講
普通話哨牙婆又唔知做咩街市同SUPERMARKET的分別
死人陳X明聽到我同PHOEBE 和何雨腸的IDEA 又抄人
科學堂呀SIR 都唔知佢講咩
不過我同佢造想聽日放學後向佢做個張廣泛閱讀工作紙的口頭報告
食完LUNCH,好想聽SONIA個鬼故...更好聽
HIST 呀SIR 又好似IS呀SIR一樣.....超悶
GEOG MISS CHING 教我地方向同距離的計法...都算明明地嘅
又係我至憎的MATHS堂
不過我成堂都當呀SIR隱形
同何裕腸傾計
放完學我要去中文寫作班
因為我平時個PART LA 唔係到
但何裕腸又坐我隔離
我地玩到超HIGH
不過何..成日問我L...邊個
我話係佢都唔信
5點正走得
佢不斷話我L...班長仔
李家勤又附和
我打佢攞
之後講講吓我又喊
跟住走人去搭巴士
其實個陣係落緊雨
仲記得我曾經為呀楷去淋雨添
唔想返學
但係想見住好朋友同我想見到嘅人!!
究竟我應該選擇邊個好呢?
真係唔知呀.....
|