今日
本來想又留係屋企睇電視同打機~就來變自閉症...
不過我阿AUNTER又過左來,
所以我就出左街,
我同阿媽去左飲茶
跟住去左一間賣水晶球嘅老闆,問佢攞番之前訂的水晶球
之後攞去我新屋皇府山嗰到
係個度逗留左3個鐘頭
先至肯走
我地之後去左惠康買左$250多D
番屋企LA
又睇電視.
打日記........
好彩老豆唔番開工
超開心呀!!!