今日
7點鐘先起身番學
幾分鐘就出左門口
最幣是搭巴士上上層又無位又要下返來下層企
而且遇到一個人之前係L...過我,都唔知有無俾佢睇到我
返到學校,去搵KATHY
之後到左7:55左右
老師宣佈唔使早會..超棒呀
自己上課室
第一堂就上IS
又無得上LAB呀
8:55我地的萬珈軒要出征
PE堂仲以為可以出去跑偷食幾粒糖
原來仲係學校上堂
CHIN堂何裕腸發左"忽K"音
攪到要扣操行分1分
食完LUNCH,
1:10MC又來喇
佢要SET電腦
無喇喇又叫我SET(我之前想做IT PECTRET)
最幣我都唔知要篤D咩絲係電腦
好在MC有教我傘
上完ENG,就要對住我最憎嘅人
可彩有15分鐘俾我地TALKING傘
後面個何裕腸痴線地問我鐘個
我答佢話鍾意佢
但佢又相
之後我就話佢
又想又要問
講左又唔相
真是好煩呀佢
真係俾佢激死喇!
|