今日
無出街食飯,
自己係屋企煮野食
我本來想煮D燒烏冬,
但係又無哂,唯有找其他野食喇.
我找左一D腸仔,提子,雪梨,同埋琴日BBQ哥D燒粟米同腸仔
我全部攞去士TIM
整左個雜食餐..唔算太差呀
接著睇電視
睇完又玩電腦
呀媽同死老豆番來
又係度嘈淵巴閉
又話拾野拾成日,其實呀媽叫我拾空個位俾佢影印之麻
又話我玩左成日電腦,
都語無倫次嫁!
總之佢係超煩喇#$@!%^*$%^&)(*%$##%&*<>?~!#$&?><)(*&^%$#!~_/-/+-(%#*&^#$@&*
憎死佢